Preek

Niet te ontkomen aan God

Denk jij dat je ermee wegkomt als jij je niet onderwerpt aan Gods Woord? Dan zul jij je leven lang weggehouden worden bij de eeuwige vreugde van God.


Artikel

Schoonheid van Sodom

De zonde kan er, en zal er, vaak zo onschuldig uitzien, aantrekkelijk als de vrucht in de hof van Eden, blinkend en vol overvloed als de stad Sodom - maar het draagt het kwaad in zich en het gevolg ervan is de dood.


Uitgelicht



Ik stel mij de Heere voortdurend voor ogen; omdat Hij aan mijn rechterhand is, wankel ik niet.

Psalm 16:8

Aanbevolen


Boek

Geheime gelovigen van Anne van der Bijl en Al Janssen

Wat gebeurt er als moslims Jezus gaan volgen? In dit boek ga je mee op reis met Anne van der Bijl naar het Midden Oosten.

Album

Romans van Psallos

Op dit album komt de hele brief van Paulus aan de Romeinen voorbij. Het is een prachtig muzikaal en poëtisch initiatief van de band Psallos.

Artikel

Heb het leven lief dat je nooit wilde

Ben ik waar ik verwachtte te zijn op deze leeftijd? Heb ik bereikt wat ik wilde bereiken? Zijn mijn dromen werkelijkheid geworden? Ben ik gelukkig in mijn huwelijk, mijn familie, mijn functie op het werk? Is mijn leven succesvol?


Artikel

Geloof en gevoel

Wij worden behouden door het geloof, niet door het gevoel. Toch is er een nauw verband tussen heilig geloof en geheiligd gevoel.


Artikel

Nog even, dan gaat de hemel open

Hoe zal het verder gaan in de wereld? Wij weten het niet. Maar één ding weten we zeker: De wederkomst van de Heere Jezus is dichterbij dan ooit.


Artikel

Vrouwen, onzekerheid, en het zelfhelp evangelie

Ik ben bang dat we onzekerheid verkeerd vaststellen. Met als gevolg dat we er ook verkeerd mee omgaan. Het probleem is een gapend gat in het Christelijke onderwijs, vooral richting vrouwen.