De Christenreis van John Bunyan

In ‘De Christenreis’ ga je mee op weg met een christen door het leven naar de Eeuwige Heerlijkheid. Een echte klassieker die je gelezen moet hebben!


Blijf staan voor Christus van Zhang Rongliang en Eugene Bach

Dit boek is een bijzonder en aangrijpend getuigenis van kerkleider Zhang Rongliang. Hij vertelt over de tijden van zware christenvervolging, gevangenschap en dwangarbeid in China, maar vooral over Gods beschermende hand voor Zijn kinderen en Zijn gemeente.


Evolutie: Een ei zonder kip van Ben Hobrink

Op een hele gestructureerde en begrijpelijke manier behandelt Hobrink de argumenten voor evolutie, waardoor het voor jou mogelijk is om een goed oordeel te vellen over de theorie.


Zien en leven van Oscar Lohuis

Dit boekje helpt je om aan de hand van de Bijbel eens goed te zoeken naar antwoorden op vragen als: Wie is God? Wat is het doel van ons leven? Hoe overwin ik mijn zonden?


Het gaat niet om mij van Max Lucado

God is er niet om ons groot te maken, wij zijn er om Hem groot te maken. Het gaat niet om jou. Het gaat niet om mij.


Bidden van Tim Keller

Dit boek van Tim Keller geeft een heldere en praktische uitleg over wat bidden is en ook hoe je dat nou daadwerkelijk doet.


Moderne wetenschap in de Bijbel van Ben Hobrink

Het is een duidelijk en goed leesbaar boek, terwijl er inhoudelijk flink wat voorbij komt. Een echte aanrader als je meer wilt weten over de wetenschap die er in de Bijbel te vinden is.


Het normale christelijke leven van Watchman Nee

Watchman Nee behandelt, zoals hij het zelf noemt, het ABC van het Evangelie op basis van de Romeinenbrief.


Bevrijd van jezelf van Tim Keller

Tim Keller laat ons de ernst zien van ons schreeuwende ego; en hoe we hiermee om zouden kunnen gaan, en hoe Paulus ervan getuigt dat hij er werkelijk vrij van is geworden.


Het Bezoek van Adrian Plass

Wat zou je doen bij een onverwacht bezoek van de Here Jezus? In dit kleine boekje, een novelle van Adrian Plass, wordt dit scenario beschreven.


Ik zocht Allah en vond Jezus van Nabeel Qureshi

Het lijkt misschien lastig om je in te leven in het verhaal van Nabeel Qureshi. Maar niets is minder waar. In dit boek weet hij namelijk zeer levendig en ontzettend open en eerlijk zijn zoektocht naar de Waarheid en de enige Levende God neer zetten.


Altijd en overal van Tony Reinke

In dit boek beschrijft Tony Reinke twaalf manieren waarop de smartphone ons leven ingrijpend veranderd heeft, zowel positief als negatief. Hoewel het confronterend kan zijn, is het zeer relevant en aansprekend!


Geld, sex en macht van John Piper

De belangrijkste dingen in het leven: geld, seks en macht. Toch? Of niet? In dit boek legt John Piper uit hoe je als christen met deze schijnbare gevaarlijke uitdagingen om kunt gaan.


Onversneden Christendom van C. S. Lewis

Het boek is uit het Engels vertaald (Mere Christianity), en geeft de kern weer van het christelijk geloof. Het laat je opnieuw en helder zien wat de prachtige boodschap is van de Bijbel. Zeer verfrissend en interessant om te lezen!


Staatsvijand van Joseph Bondarenko

Ondanks zijn ontberingen en bijna 10 jaar gevangenschap hebben ze nooit zijn meest waardevolle bezit kunnen afnemen, namelijk zijn relatie met zijn Hemelse Vader en Verlosser Jezus Christus.


Ik zal nooit meer huilen van Nicky Cruz

“Ik hoop dat (...) zij die dit boek lezen de Christus zullen leren kennen, die het lege, rusteloze en misdadige hart van Nicky Cruz veranderde en hem tot een legende van deze tijd maakte.” - Billy Graham


Exclusieve liefde van Oscar Lohuis

Het is een heel leerzaam en kernachtig geschreven boek dat je zal helpen om praktisch Bijbelse keuzes te maken in je relatie nu, of als voorbereiding op een toekomstige relatie en huwelijk.


In alle redelijkheid van Tim Keller

Mensen doen vaak alsof het christelijk geloof vooral niet gebaseerd is op logica, maar op gevoelens over het bovennatuurlijke die niemand logischerwijs kan aantonen. Herken je dat? Dit boek bewijst je het tegenovergestelde.


This Changes Everything van Jaquelle Crowe

Je hebt als tiener écht de keuze, vóór of tégen Jezus. Jacquelle Crowe geeft, met behulp van Bijbelteksten, een heleboel tips en handvatten over hoe je kan groeien als jonge christen in het volgen van Jezus.